Wednesday, March 3, 2010

Hadiah seorang sahabat...

Assalamualaikum w.b.t. Entry pertama saya sisipkan setelah seminggu membuka blog ni. Saya bukanlah seorang peminat karyawan apatah lagi seorang penulis hebat. Namun, sebagai menghargai usaha seorang sahabat, saya memulakan langkah pertama. Untuk pengetahuan semua, blog ni adalah hadiah daripada seorang sahabat. Bermula dengan pemilihan nama untuk blog hinggalah kepada wujudnya blog ni, semuanya adalah hasil kerja sahabat saya. Namun, oleh kerana terlalu sibuk dengan urusan di kampus dan kolej kediaman, tergendala seketika hasrat untuk menulis. Dan kini, saya akhirnya berjaya menulis selepas pulang daripada mesyuarat. Tidak dilupakan juga buat bonda tercinta yang sentiasa menjadi idola, bapa tersayang yang sentiasa menjadi pendorong setia, juga adik-adik sumber inspirasi dan penawar hati. Buat teman-teman yang sentiasa bertanyakan perkembangan saya, maaf dek kerana fobia dengan friendster, tak termampu nak join facebook walaupun dah berkali-kali di invite. Terima kasih Syira atas setiap pengorbanan, pencetus segalanya.
Dan akhirnya, terimalah, hadiah daripada seorang sahabat…
catitan daripada saya seorang insan biasa...

No comments:

Post a Comment